نوشته شده توسط : admin

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

عنوان :

طراحی اینتر فیسی برای سرویس ذخیره سازی در شبکه های توری کوچک

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده :

دیتا گرید نوعی از معماری گرید است که به تهیه سرویس های خاص برای اداره و کنترل انباری از داده های ناهمگون و پراکنده اقدام می کند .سیستم های دیتا گرید بسیار بزرگ ، هم فدرت محاسباتی فوق العادع عظیمی را ایجاد می کنند و هم حجم بی نظیری فضای ذخیره سازی توزیع شده بوجود می آورد .

دیتا گراید نیاز دارند هم داده ها و هم منابع را برای کاربران به اشتراک بگذارند . مدیریت چنین حجم بزرگی از داده ها مشکلاتی از قبیل چگونگی دسترس پذیری آنها برای کاربران را در پی دارد .

تکثیر به عنوان یک راه حل معمول برای  بهبود بخشیدن زمان دسترسی به فایل و دسترس پذیری داده در دیتا گراید مورد استفاده قرار می گیرد . البته رفتار پویای کاربران گرید و همچنین حجم بزرگ مجموعه عای داده ، تصمیم گیری داده برای بهبود  دسترس چذیری سیستم را پیچیده می سازد .

در این پایان نامه ، یک استراژی  کپی برداری برای حل مساله دسترس چذیری داده در سیستم های گسترده ، با فرض محدود بودن فضای ذخیرع سازی کپی ارائه شده است .

الگوریتم پیشنهادی با هدف افزایش قایلیت دسترس پذیری سیستم ارائه شده لست . از دو معیار جدید برای ارزیابی قایلیت اطمینان سیستم استفاده شده است .شبیه سازی توسط OPTORSIM  انجام شده و نتایج آن بهبود عملکرد سیستم را نشان می دهد .

مقدمه :

در روند نواوری های ایجاد شده در پایگاه های محاسباتی در هر پانزده سال یا بیشتر کلاس جدیدی ظهور می کند که موانع و مشکلات را کاهش داده و زمینه های کاربردی را گسترش دهد . در شصت سال اخیر ، این روند با اختراعاتی مثل کامپیوتر های بزرگ ، کامپیوتر های شخصی ، اینترنت و رب ، به چشم خورده است .

سیستم گرید گسترش یافته بر بستر اینترنت ، زمانیکه کاربران گرید در شبکه هستند یک محیط پردازشی با قابلیت مدیریت بالا و مقیاس پذیری و عملکرد فوق العاده ارائه می کند . گرید ، با کمک اینترنت زمینه ای را فراهم آورده است که بتوان با استفتده از آن ، از منابع سخت افرازی سیستم های دیگر نیز استفاده نماییم .

گرید در واقع به شما اجازه می دهد با استفاده از منابع سیستم های متصل به شبکه ، یک منبع بزرگ از سرویس ها و امکانات به وجود آوردی که توانایی انجام عملیات بسیار پیچیده ای را داراست .

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: