دانلود پایان نامه بررسی استعداد تقبل شرکت حمل و نقل وخدمات کانتینری دریا برای پیاده سازی مدیریت دانش
نوشته شده توسط : admin

ساختار تحقیق

همانطور که بیان شد این تحقیق به  بررسی میزان آمادگی و پذیرش مدیریت دانش در شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریا گستر کیش خواهد پرداخت. در فصل اول به بررسی مبانی و کلیات و اهداف و فرضیات مورد استفاده تحقیق پرداخته شده است. در فصل دوم تحت عنوان ادبیات و پیشینه  تحقیق به بررسی ادبیات و سوابق مرتبط با تحقیق پرداخته می شود. فصل سوم به روش شناسی تحقیق می پردازد و در فصل چهارم به تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده توسط پرسشنامه تحقیق با استفاده از روشهای ذکر شده پرداخته ایم و در نهایت در فصل پنجم تحقیق خلاصه ای از مهمترین نتایج تحقیق و نیز پیشنهادات ارائه می شود و در انتها نیز لیست مراجع تحقیق آورده می شود.

۱-۱۰- تعریف کلمات کلیدی

۱-۱۰-۱-مدیریت دانش[۱]: لری پروساک[۲] مدیریت دانش را چنین تعریف میکند:

مدیریت دانش تلاشی است برای شناسایی دارایی های ذهنی که در ذهن افراد مدفون شده است، سپس تبدیل آن به یک دارایی سازمانی که می تواند توسط گستره وسیعی از افراد مورد استفاده قرار گیرد، افرادی که سازمان به تصمیم گیری آنها وابسته است. (اخگر، جهانیان،۱۳۸۹: ۲۴).

۱-۱۰-۲- شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریا گستر کیش [۳]: شرکت حمل و نقل و خدمات کانتینری دریا گستر کیش در سال ۱۹۶۸ میلادی تاسیس شده است. این شرکت اولین و بزرگترین پورت اپراتور ترمینال کانتینری بندر شهید رجایی می باشد و به مدد مدیریت علمی، نرم افزار ، سخت افزار و تجهیزات پیشرفته بندری و همچنین نیروی انسانی ماهر توانسته است به موقعیت منحصر به فردی در ایران و منطقه خاورمیانه دست پیدا کند.

 

۱-۱۰-۳-تکنولوژی[۴]:

دانش در سازمانهای امروزی را می توان به گونه ای چندپاره توصیف کرد. در این سازمانها حجم گسترده ای از دانش توزیع شده است چنانچه این سازمانها بتوانند داده ها را مدیریت کنند می توانند با تکنولوژی اطلاعات به طور موثر کار کنند. برای تسهیم اطلاعات در هر لحظه و هر کجا چندین نوع تکنولوزی در دسترس است. تکنولوژی سخت افزار و نرم افزار قابل حمل و نقل شبکه، ایمیل، تله کنفرانس و اینترانت بعضی از تکنولوژیهایی است که در خلق و توزیع دانش مورد استفاده قرار می گیرد. انبار دانش و ذخیره داده های بعضی از تکنولوژی ها در امر ذخیره دانش است. به طور داخلی، سیستم های مدیریت دانش در توسعه مشارکتی ذخیره اسناد و داده ها، خدمات یادگیری و جستجو برای بهترین شیوه ها اثربخش هستند. به طور خارجی، آنها برای مدیریت روابط مشتری،

 

 

به دست آوردن هوش رقابتی و همکاری با شرکا مفید هستند.(دانشگر،۱۳۸۸)

[۱] Knowledge management

[۲] Larry Prusak

[۳] Tidewater Middle East Marine Services

[۴] Technology

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: