پایان نامه اثرگذاری آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش هماهنگی چشم و دست کودکان حساب نارسا
نوشته شده توسط : admin

فرضیه های پژوهش

فرضیه اصلی پژوهش حاضر عبارتست از :

آموزش هنرهای تجسمی افزایش مهارت های پردازش اطلاعات بینایی (ادراک بینائی) کل کودکان حساب نارسای پایه های دوم و سوم دبستان مؤثر است.

فرضیه های فرعی عبارتند از :

فرضیه ۲): آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش هماهنگی چشم و دست کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۳): آموزش هنرهای تجسمی بر افزایش توانایی تشخیص شکل از زمینه کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۴): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک ثبات شکل کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۵): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک ارتباط فضایی کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۶): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش درک موقعیت فضایی کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۷): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش ادراک دیداری – فضائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۸): آموزش هنرهای تجسمی برافزایش حافظه بینائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.

فرضیه ۹): آموزش هنرهای تجسمی بر کاهش علائم حساب نارسائی کودکان حساب نارسا مؤثر است.

متغیرهای پژوهش:

در این پژوهش متغیرها به شرح زیر بوده است:

  • آموزش هنرهای تجسمی: متغیر مستقل
  • مهارت های پردازش اطلاعات بینایی: متغیر وابسته مقطع تحصیلی (پایه های دوم و سوم دبستان) : متغیر کنترل

 

متن کامل پایان نامه





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: