پایان نامه ارشد هنر گرایش تصویرسازی: رابطه تصویر سازی با مفهوم گرایی در فرایند تصویر متحرک
نوشته شده توسط : admin

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران مرکز

دانشکده هنر و معماری /گروه تصویرسازی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

گرایش : تصویرسازی

عنوان:

رابطه تصویر سازی با مفهوم گرایی

در فرایند تصویر متحرک

استاد راهنما:

جناب آقای سید عبدالهادی شبیری نژاد

استاد مشاور:

جناب آقای نادر موسوی فاطمی

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

فهرست مطالب:

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………1

فصل اول: کلیات طرح

1- 1 بیان مسئله……………………………………………………………………………………..3

1-2 اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه ی انتخاب آن ………………………………………3

1-3 اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………4

1-4 سوالات یا فرضیات تحقیق ………………………………………………………………..5

1-5 چهار چوب نظری تحقیق …………………………………………………………………….5

1-6 روش تحقیق ………………………………………………………………………………….6

1-7 پیشینه پژوهش ……………………………………………………………………………….6

1-8 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ……………………………………………………..6

1-9 واژگان کلیدی ………………………………………………………………………………..6

فصل دوم- کانسپت آرت و دیزاین

2-1 تاریخچه- تاریخچه و تعریف کانسپت و دیزاین………………………………………7

2-2 دیزاین- ایجاد ارتباط و تعیین ساختار واحدگرافیکی میان عناصر ……………10

2-3 طراحی فضا………………………………………………………………………………15

2-4 طراحی کاراکتر……………………………………………………………………………19

2-5 تخیل اساطیری در انیمیشن………………………………………………………..36

2-6 شخصیت قهرمان……………………………………………………………………..48

2-7 هنر” انیمیشن کارخانه ی هیولا ها “………………………………………………57

2-8 فیلم نامه……………………………………………………………………………..79

2-9 فیلم نامه ی مصور…………………………………………………………………….81

فصل سوم- تکنولوژی و عرصه ی دیجیتال

3-1 نگه داشتن تاریخ……………………………………………………………………..89

3-2 کامپیوتر و جادوگر زمان……………………………………………………………94

2-3 از ایده تا اجرا………………………………………………………………………. 98

فصل چهارم – هنرمندان

4-1 برونو بزتو…………………………………………………………………………101

4-2 دیلن کول…………………………………………………………………………..103

4-3 رب راپل…………………………………………………………………………..109

4-4 سهیل دانش اشراقی …………………………………………………………..118

نتیجه گیری …………………………………………………………………………..121

فهرست منابع …………………………………………………………………………..137

گزارش کار عملی ……………………………………………………………140

چکیده:

طراحی گرافیک فیلم های انیمیشن، امروزه به یکی از بخش های اصلی و مهم پیش تولید تبدیل شده است. همانطور که ما در فیلم با مقوله تدوین، موسیقی، صدا و .. سرو کار داریم بخش طراحی گرافیک به همان اندازه حائز اهمیت است. تنوع گرافیک، تنوع فیلم می سازد همانطور که تنوع تدوین یک ساختار جدید به وجود می آورد.

به طور کلی ایده و فکر اصلی است که فیلم را پیش می برد، اما محتوا و فرم هردو در کنار یکدیگر قرار می گیرند و کانسپت و ایده پردازی نمی تواند به طور جداگانه مطرح شود. طراحی گرافیک در حقیقت اساس موجودیت هر فیلم است. یعنی اگر شما در بستر ویژوال و یا بصری برای فیلم نداشته باشید چگونه خواهید توانست فیلم را ببینید؟.

برای دانلود متن کامل پایان نامه اینجا کلیک کنید





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: